Mors Dag.

Och frukost på sängen!!
Eller förresten, man kanske ska kalla det lunch...:-/
Halv tolv tyckte Kimmen det var dags för mig att vakna, så då kom han upp med brickan!!
Haha...det var länge sen jag sov så länge, men jag behövde det idag.
Det blev en sen natt, kom väl hem vid 03:30...!!

Vi hade så roligt igår, ni vet en sån där kväll då man mår som en prinsessa, skrattar, pratar, dansar och bara njuter!!
Den här kvällen kommer jag leva på lääänge...:-)

Tack alla underbara arbetskompisar!!




Just det jaa, min jobbarkompis Lotta blev framröstad som
ÅRETS SÄLJARE!!
Det är INTE dåligt!!
Stort grattis till dig gumman :-)

Kommentarer
Postat av: Cattis

Vad roligt att det var lyckat!!!



Kram

2010-05-30 @ 19:40:21
URL: http://johnsmamma.blogspot.com
Postat av: cajsa

ohh va roligt!!! om ni bara har en lotta på din sko så känner jag henne så ett stort grattis till lotta :)

kul när en kväll blir så lyckad härligt marie ;)

hoppas att din morsdag har varit bra!

kram från cajsa

2010-05-30 @ 21:27:09
Postat av: Marie

Cattis: Jaa, verkligen!!



// Puss!!



Cajsa: Japp, vi har bara en Lotta, så jag ska absolut hälsa till henne ifrån dig...:-)

Min morsdag har varit jättebra, hoppas din har varit lika så!!



// Kram, kram!!

2010-05-30 @ 22:34:46
URL: http://sabos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0