Gomorron.

Vilket härligt väder det är, kändes riktigt skönt förut när jag följde mina små pojkar till skolan/dagis.
Skönt för mig att det är en kortdag på jobbet också...härligt :-)

Ikväll blir det fika med underbaringarna Ida och Anna.
Länge, länge sen vi sågs..jaa, alltså länge sen jag såg Ida...;-)
Ska blir jättemysigt!!
Theo ska med också, den lilla solstrålen...(!)
Vi blev lite osams när jag lämnade honom förut, gahh...denna trotsålder tar kål på mig...tur att han är söt...;-)


Vet Ni vad jag glömde igår...?!
Jag glömde att min blogg firade 2 år!!
Eller, den här bloggen firar inte två år, men det två år sedan jag började skriva!!

Tänk va mycket som har skrivits här, mycket händelser som jag har delat med mig av.
Men mest vardagliga saker förstårs, jag försöker få med lite av varje!!

Kan inte Ni berätta för mig vad Ni gillar med den här bloggen, vad Ni vill läsa mer av, vad som är bra, om det är något som inte är bra (det hoppas jag ju inte förstårs...;-)!!
Och framför allt, berätta gärna vilka Ni är...:-D

Jag hoppas jag får mycket att läsa ikväll...;-)

Ha en bra dag!!


Kommentarer
Postat av: Kristin

Kanonbra blogg!! Fortsätt i samma stil.

Men kanske mer inredning?



Kram Kristin

2010-05-19 @ 20:03:40
URL: http://kristys.blogg.se/
Postat av: Cattis

Vad jag gillar med bloggen är dig :-)



Får jag önska så önskar jag mer recept och inredning. Bilder från hus och trädgård!



Ses i morgon.



Puss o kram

2010-05-19 @ 20:40:00
URL: http://johnsmamma.blogspot.com
Postat av: cajsa

marie jag tycker att du skriver bra saker varje gång du uppdaterar :)



cajsa heter ju jag o ä 32 år bor på vikbolandet o jobbar på iur o skur skolan "skattkammarön" är utbildad florist o har jobbat i blomsteraffär i många år men tröttna o sadlade om till skolan :)

har man o en dotter som ä 8 år fyller 9 i november

har även 2 bonusbarn som ä 19 o 18

det va jag det o vem du ä vet ju jag redan eftersom jag följer din underbara blogg :)

kraaam

2010-05-19 @ 22:07:46
Postat av: Marie

Kristin: Tack :-)

Jag ska försöka skriva mer om inredning, tycker själv sånt är väldigt roligt :-)



// Kram Marie



Cattis: Åhh, söta du...TACK :-)

Jag har precis i dag varit och köpt lite blommor till framsidan, tänkte visa det här sen.

Men du får du visserligen se det live imorgon...;-)



// Puss, puss!!



Cajsa: Tack, vilken härlig beskrivning av dig :-)

Du verkar vara en kanontjej!!



// Kram, kram!!

2010-05-19 @ 22:45:34
URL: http://sabos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0