Bus.

Idag ska Lucas och jag till Busfabriken.
Vi ska möta upp Lucas kompis från gamla förskolan...:-)
Dom har inte träffats på snart ett år, så det ska bli jättekul och se hur dom är mot varandra.

När Lucas slutade på förskolan i Ektorp så var han jätteledsen för att han inte skulle få träffa Celine igen.
"-Mamma...*snyft*...jag kommer ALDRIG träffa en sån tjej igen....*snyft*...!!"
Lilla gubben, det är inte alltid så lätt att flytta...:-/



Efter Busfabriken lämnar jag av Lucas hos mormor och morfar.
Sen är det raka vägen hem för att fixa till mig inför kvällens fest!!

Berättar mer om det sen...;-)


Kommentarer
Postat av: cajsa

ohh vilken härligt kort på dig o din underbart söta grabbar!!!

önskar dig en trevlig dag o en trevlig "party"kväll

kram cajsa

2010-05-29 @ 11:43:18
Postat av: Marie

Cajsa: Åhh, tusen tack Cajsa!!



// Kram, kram!!

2010-05-30 @ 22:36:34
URL: http://sabos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0