Tisdag.

Gomorron mina vänner :-)
SÅ himla härligt att solen är framme idag!!
Det första Lucas sa när han klev utanför dörren imorse var:
-"Mamma, va ljust det är idag!!"
Och jaa, det stämmer så himla bra, riktigt ljust och fint....om än lite kallt förstårs...;-/

Det är några minuter kvar tills jag och Theo ska åka hemifrån.
Jag ska släppa av honom vid förskolan, för att sedan fara in till mitt kära jobb.

Igår gick jag igenom halva vårat sortiment tror jag...:-)
Jag provade, provade och provade!!

Vi har massa snyggt i butiken, som sandaler, high heels och mycket annat.
Synd bara att man är så blek om fötterna....hemska syn...;-/

Theo sitter här brevid mig och viker tvätt...(!)
Tänk vilka små hjälpredor man har egentligen...:-)
Han har precis lärt sig hur man gör, så enligt honom är det ju världskul!!
Hihihi...vilken tur för mig...;-)



Just det ja, håret skulle jag ju visa...;-)
Jag tror inte ni ser så mycket skillnad, det gör inte jag heller.
Men det blev alldeles perfekt, precis som jag ville ha det :-)
Mycket roligare att göra iordning sig när man känenr sig fräsch i håret.
Nu är det bara nya slingor som saknas, men det kommer på måndag!!

Ha en underbar dag!!
Puss och kram!!

Kommentarer
Postat av: cajsa

hej marie!! du är jätte fin i håret!!

o va härligt att det börjar att ljusna hemma isverige ;) här i thailand är det underbart jaaaa rena paradiset i khao lak;)

soliga kramar från cajsa

2010-03-02 @ 16:09:22
Postat av: Malin

Ja!! HÄRLIGA SOOOL!!! ;0) hoppas att vi får se MYCKET mer av den nu ett tag framöver!! ;0)

Idag kom boken på posten!! TACK SNÄLLA Marie!!

Ska bara läsa ut boken jag håller på med så ska jag KASTA mig över den här!!! ;0)

JÄTTE SKOJ!! ;0)

Kramis!!

2010-03-02 @ 17:25:23
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar
Postat av: Anna

Du blev kanonfin i håret!

Förstår att du är nöjd...



Puss på're!

2010-03-02 @ 22:44:08
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com
Postat av: Marie

Cajsa: Tack så mycket :-)



Va härligt att höra ifrån dig i Thailand. Jag kan tänka mig att det är rena rama paradiset!!



ha en fortsatt trevlig resa :-)



// Kram, Kram!!



Malin: Hihihi...va kul att den kom idag :-)

Varsågod än en gång, nöjet är helt på min sida...:-)

Trevlig läsning!!



// Kram, kram!!



Anna: tack :-)



// Puss!!

2010-03-03 @ 22:11:42
URL: http://sabos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0