Tårar.

Jag säger bara HERREGUUUD vad jag tjöt igår!!
Det var länge sen jag grät så hejdlöst till en film.

Kimmen och jag såg
My sister's keeper!




Tårarna bara sprutade, hjärtat värkte och jag blev så tagen av denna film!!
Så tagen så jag t o m bar in Theo till mig när jag gick och la mig, så jag kunde hålla honom i handen!!

Lucas kunde jag inte bära in, för han sov hos mormor och morfar, men hade han varit hemma hade han fått sova i våran säng också.

Det är verkligen det värsta värsta värsta som skulle kunna hända att någon som jag älskar skulle bli allvarligt sjuk.
Usch, jag har fortfarande ont i mitt hjärta!!


Kommentarer
Postat av: cajsa

ohh den filmen ska jag be abbe ta hem nu me en gång!!! tack för tipset Marie!! Men jag säger inte till abbe att det kanske blir trångt i sängen i natt ;)för då vill han nog inte se den filmen ;)

trevlig helg kram cajsa

2010-03-20 @ 11:24:03
Postat av: Cattis

=)

Förstod att jag skulle locka dig till att se den.

Visst är den helt magisk.

Man blir bara så ledsen så det är inte sant.

Men filmen är ju även fin och får en att tänka mycket, så allt är ju inte negativt!



Puss o Kram

2010-03-20 @ 14:04:38
URL: http://johnsmamma.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag såg den förra helgen o jag tjöt som en stucken gris fy va den slog hårt på mig gick som en zombie resten av dagen men så bra filmen e.

2010-03-20 @ 16:27:24
Postat av: Anna

Ja, jag blev också helt förstörd efter filmen.

Kunde inte sluta tänka på den.

Hela styrkan sov i våran säng efter den filmen.... :-)



Kramen!

2010-03-20 @ 23:22:22
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com
Postat av: Marie

Cajsa: Hoppas du har sett den nu...den är så himla braaa!! Och om du har det...blev det trångt i sängen...;-)



// Kram!!



Cattis: Jaa, man får sig en riktig tankeställare när man sett den...riktigt gripande film!!!

Flera filmtips, tack :-)



// Puss!!



Anonym: Jaa, filen finns i tankarna lång tid efter...



Anna: Hahaha....det blev lika trångt hos er alltså...;-)



// Pussen:-)

2010-03-21 @ 22:00:29
URL: http://sabos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0