Tack!!

Tack för alla era krya-på-dig-kramar!!
Ni är så söta :-)

Idag känns det likadant som igår, jag är trött, seg, snorig..jaa allmänt sänkt...:-(

Jag ska snart gå med Theo till dagis, sen ska jag in till stan och uträtta ärenden innan jobbet.
Usch, jag skäms nästan för att säga det här, men jag ska till Fotofabriken och hämta ut Theos 1-års-kort som togs för 3 år sen!!!
Hahaha.....hjälp, hur kan man missa att hämta ut dom liksom...:-/
Jag fick ett mess från Fotofabriken för någon vecka sen där det stod att korten vara klara och det gick bra att komma och hämta dom nu...jaa, tror jag det....:-!

Men nu ska det iallafall bli av, ska bli spännande att se hur dom blev...;-/
Kommer knappt ihåg vilka kläder han hade på sig...min lilla gulleprins!!

Förmodligen kommer jag bli alldeles rörd när jag ser korten, det lär ju ha hänt en del på 3 år,
eller vad tror ni...:-/



Nää, bäst att åka!!
Vi ses :-)


Kommentarer
Postat av: Cattis

Ha ha ha...är det sant ?!!!

Helt sjukt att de ens har dem kvar ju...



Men vad kul.

Lägg gärna upp så vi får se trollungen också, blir ju jättenyfiken nu :-)



Puss

2010-03-26 @ 09:24:47
URL: http://johnsmamma.blogspot.com
Postat av: Camilla Stjärne

Hihi det låter som jag det där! :D Hämta ut 1års korten 2år senare haha.. :)

Hoppas vi kan tajma in nåt snart, hemma hos oss är det ju KAOS just nu men ni är alltid välkomna att sitta med en pappersmugg kaffe i handen o titta på ;-)

2010-03-26 @ 09:42:22
URL: http://stjarne.blogg.se/
Postat av: Malin

Hoppas att du snart känner dig bättre!!!

TREVLIG HELG!!!

KRAMIS!!

//Malin

2010-03-26 @ 18:44:56
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar
Postat av: Matilda

Mysig blogg du har!

2010-03-27 @ 15:57:31
Postat av: Marie

Cattis: Jaa, jag lovar att visa bilderna...shit va liten han var...;-/



// Puss!!



Camilla: Haha...jaa, vissa saker har en förmåga att bara försvinna ur skallen...som att hämta bilder t ex...;-) Vettigt att komma 3½ år senare...;-/



Vi kan väl ses nåndag, nån tid borde vi få ihop!!



// Kram!!



Malin: Tack snälla!!

Trevlig helg till dig med :-)



// Kram!!



Matilda: Tack snälla...:-)

2010-03-27 @ 20:16:15
URL: http://sabos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0