Nja...sådär!!

Så sammanfattar jag kvällen igår!!
Jag hade världens högsta förväntningar, och konserten motsvarande inte riktigt dom.

Ljudet kunde varit bättre, gitarren hördes nästan ingenting, basen var katastrof, och sången var sådär...:-/
Trummorna var dom som lät bäst!!

Känslomässigt fick jag inte gåshus en enda gång!!
Det fanns ingen glädje och gemenskap mellan dom i bandet, och då är det svårt att försöka förmedla det till sin publik.
Sångaren var den som fick dra hela lasset själv...och shit vad han jobbade!!

Kvällens bästa var helt klart sällskapet!!
Mamma, pappa, Anna, jag, farbror Mattis och Lena.
Även Ida och Henke träffade vi på :-)

Alla, förutom Anna och jag, satt nere på parkett, och dom upplevde konserten helt annorlunda mot oss!!
Vi får skylla på dåliga platser...;-/



Tänk om det hade varit dessa vi hade sett...då hade jag INTE blivit besviken...


Kommentarer
Postat av: Cattis

Fasen vad synd att ni fick plats på balkongen då.

Det är ju så viktigt med platserna när det handlar om musik.

Jag minns bara första gången jag gick på en konsert med musikklasserna efter att jag själv slutat.

De flesta låtar kunde man ju, men alla lät så svaga och trista.

Inte alls sådär maffiga som de blir när man står mitt i kören själv :-/

Jag hade god lust att smyga upp på scenen och sätta mig mitt i kören bara för att få uppleva den känslan och det ljudet igen...hi hi.



Kram



Ps. Tur att ni hade trevligt sällskap i alla fall :-)

2010-03-25 @ 15:39:04
URL: http://johnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0