Landet.

Nu beger jag mig till skolan för att hämta upp Lucas.
Han är förmodligen helt extas, dom har varit inne i stan och besökt BRANDSTATIONEN!!
Han tjatade och tjatade redan kl 07 imorse att vi var tvugna att gå för att inte missa bussen.
Jag försäkrade honom om att han inte skulle missa den, även fast vi väntade en timme.
Bussen skulle inte gå förens 8:15, och så lång tid tar det inte att gå dom få metrarna vi har till skolan...:-)

För Lucas blir det bara hit och vända, för vi ska direkt tillbaka in till stan, och hämta upp mamma, Theo och min farmor.
Mamma har tagit en semesterdag idag, så vi ska ha en heldag tillsammas...ÄLSKAR`T!!

Vi får se vad dagen har att bjuda på förövrigt.
En hel del uteaktiviteter skulle väl sitta fint ;-)



Korkskruvarna får sitta kvar idag med....åhh lycka den som har lockigt hår naturligt!!!

Kommentarer
Postat av: kattis

såå snygg skjorta vart har du köpt den?

kram

2010-03-09 @ 11:07:43
URL: http://katarinaahlm.blogspot.com
Postat av: Sandra

Svar: hihi tack så mkt =) va gullig du är.

Visst blir man glad av solen =)



Kram

2010-03-09 @ 13:18:21
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Näää, Marie.. Man vill INTE ha egna lockar i håret!! Jag LOVAR dig det!! ;0) Det är snyggare om man FUSKAR med locktång!!! I alla fall mina självlockar lockar sig som dom vill o ser bara RÖRIGA ut... Men dina var JÄTTE FINA!! ;0) Så skulle jag oxå vilja ha!! ;0)

Hoppas ni får en KANON dag!!!

Kramis!!

2010-03-09 @ 15:12:14
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar
Postat av: cajsa

ohh va mysigt att ha en mamma dag :) det ä ju det bästa som finns ju :) jag fick en dos av min mamma i går kväll :)

kram cajsa

2010-03-09 @ 16:10:06
Postat av: Anna

Mys dag....

Synd att jag aldrig kan ta ledigt sådär. Eller kan kan jag väl, men det blir ju liksom aldrig att man gör det....



Spännande för Lucas att få vara på Brandstationen. :-)



Kramen!

2010-03-10 @ 08:20:25
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com
Postat av: Marie

Kattis: Tack, den kommer från H&M.



// Kram!!



Sandra: Jaa, det blir man verkligen!!



// Kram!!



Malin: JOO, DET VILL MAN VISST...;-)

Jag är övertygad om att du har jättefina lockar!!



// Kram!!



Cajsa: Jaa, en mammadag är verkligen kvalitetstid...:-)



// Kram!!



Anna: Du får ta dig i kragen och ta ledigt någon dag, så vi kan hitta på något allesammans...:-)



// Puss!!

2010-03-11 @ 23:47:54
URL: http://sabos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0