Äntligen.

Äntligen får jag tid att sätta mig här en stund, som jag har längtat...;-)

Denna måndag har varit helt underbart bra!!
Först var det kursstart för mig, en "Löneadministrations"-utbildning på 10 veckor som jag ska läsa.

Jag var nervös kan jag villigt erkänna, men allting gick så himla bra...t o m PRESENTATIONEN!!
Gahh...varför blir man alltid så NERVÖS när man ska berätta om sig själv inför en grupp sådär, jag blir så trött på mig själv!!
Mitt hjärta börjar dunka så hårt, så jag nästan tror det syns utanpå kläderna.
Känner ni igen er...?!

Efter kursen åkte jag till jobbet.
Vi plockade iordning, packade upp varor och fixade, så dagen gick med en rasande fart!!
Tänk vad konstigt det kan vara, att exakt lika många timmar kan gå såå långsamt eller såå fort...

Nu är det inte långt kvar tills ögonen slår ihop på mig, bäst jag skyndar mig i säng...;-/
Morgondagen bjuder på morgonmöte på jobbet, fika med Stina, dagis- & fritahämtning och födelsedagsfirande.
Min älskade svärmor fyller nämligen år imorgon!!



Sov gott mina vänner!!
Och förrsten....glöm inte att lämna en kommentar till utlottningen av boken...!!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Kul att du tyckte det var kul =)

Du får berätta när vi ses på måndag!



Visst är det konstigt det där med jobbet. Vissa dagar bara rusar förbi och vissa dagar känns som en hel vecka långa.



Puss o Kram

2010-03-23 @ 08:14:43
URL: http://johnsmamma.blogspot.com
Postat av: Anna

Åh, du är så fin!



Kul att du gillade kursen.

Jag känner igen mig... Jag hatar när man ska presentera sig. Blääää... Men det känns alltid så skönt efteråt.



Puss på're!

2010-03-23 @ 08:20:16
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com
Postat av: Sandra

Vad spännande det låter med kurs. Jag vill också börja plugga, men vet inte vad man ska välja, och helst vill jag inte plugga i flera år.. 10 v lät ju lagom ;)



kram

2010-03-23 @ 11:23:22
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Heeeej!!! Nej men vad är det jag läser. Guu vad duktig du är, jag är så sugen på att göra nåt oxå, efter mammaledigheten alltså. Åhh vad kul!! Tänkte kolla ett ar datum för en liten träff, det vore så kul att träffas!!!! Puuussss

2010-03-23 @ 14:41:36
URL: http://liolisblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0