Trött.

Åhh, vilken dag!!
Har varit full fart på jobbet, massor att göra.
Tiden bara rusade iväg och vi hann knappt hälften av vad vi hade tänk.
Men, men...så är det ibland, det är kul när det rör på sig!!

Efter jobbet var jag och Martina och handlade mat till våran lilla sommarfest, som vi ska ha på lördag ihop med övriga gänget på jobbet.
Det ser jag mycket fram emot!!
Ska bli så himla kul att träffas utanför jobbet, och bara sitta och snacka och ta det lugnt!!
Det är så sällan det händer.

Maten kommer inte gå av för hackor vill jag lova...här vankas det oxfilé minsann med massa gosaker till.
Vi behöver inte oroa oss för att vi inte ska blir mätta...det kan jag försäkra...;-)

Bjuder på några bilder från andra personalfester...

Och det lär bli fler bilder på lördag...;-)

Nää, slutsnackat för ikväll.
Här ska sovas...!!

Puss, kram och gonatt!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Mmm... är man bjuden? ;-)

Puss

2010-07-01 @ 07:57:54
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com
Postat av: Cattis

Kul med personalfest, sådant brukar vara rätt viktigt för sammanhållningen!



Kram

2010-07-01 @ 20:39:48
URL: http://johnsmamma.blogspot.com
Postat av: Marie

Anna: Nää...tyvärr darling...;-)

Men jag ska bjuda ut dig + familjen såklart, så ska vi också äta gott...:-)



// Puss, puss!!



Cattis: Jaa, det är jätteviktigt!!



// Puss och kram!!

2010-07-01 @ 21:21:55
URL: http://sabos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0