Trots!!

Ikväll, efter att Lucas duschat, pratade vi om morgondagen.
Jag sa att vi skulle försöka få en bra dag imorgon, utan bråk, tjafs och sånt!!
Jag sa att jag helst av allt ville slippa tjata.
Han som är en så klok och duktig kille vet ju faktiskt vad man kan/får göra och inte göra!!

Lucas suckar och tittar på mig:
-"Men åhhhh...jag kommer bara glömma bort att lyssna....!!
-"Nej, då....det kommer du inte", fortsatte jag!!

-"Nehe...men i så fall får du påminna mig vid frukosten imorgon...!!"
-"Jaa, kära, älskade son....är det det enda jag måste för att få det lugnt, så gör jag det gärna!!!"


♥Min "lilla" 6 ½-åring♥
Ibland undrar jag vad det är för ett litet monster som flyttat in i dig....mammas skitunge...!!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Gud! Så söt han är min lilla gosse! Puss på dig! från pappa.

2010-06-21 @ 04:17:49
Postat av: Anna

Men guuuuud vilket sött litet "monster". =)

Kram

2010-06-21 @ 08:25:22
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com
Postat av: Cattis

Kanske ett liknande monster som bor i min 3 ½ åring. Säg mig, flyttar monstret ut ett tag eller har det tänkt bo kvar tills John också är 6 ½ ???



Puss o Kram

2010-06-21 @ 09:27:19
URL: http://johnsmamma.blogspot.com
Postat av: Marie

Pappa: Åhh, va gulligt du är!!

Puss tillbaka från din dotter :-)



Anna: Jaa, det är TUR att monstret är gulligt...;-)



// Puss, puss!!



Cattis: Jaa, jag kan trösta dig med att den flyttar med jämna mellanrum....dock ALDRIG för alltid...;-/



// Puss, puss!!

2010-06-23 @ 09:08:22
URL: http://sabos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0