Måndagsmorgon.

Och det gör mig ingenting att åka och jobba idag!!
Vilken helg vi haft, shit va underbart man kan ha det ibland!!
Gårdagen spenderades mestadels ute i det fina vädret fikandes med trevligt folk.
Först var vi och hämtade Theo hos hans kompis, då blev det fika där och 1½ timma senare bar det av till nästa ställe.

Vi åkte till mina svärföräldrar för att hämta Lucas.
Det bjöds på mat, i vanlig ordning, och fika ute i solen!!

Efter det åkte vi till Smedby och hälsade på syster med familj.
Även där fikade vi ute på deras altan och satt och snackade....underbart skönt!!

Efter det åkte barnen och jag hem.
Pojkarna duschade och somnade direkt.
Jag stekte pannkakor till Lucas matsäck idag, tvättade, plockade ordning i köket och började måla tvättstugan!!

Jag fick massor gjort, och jag älskar såna dar!!!

Hoppas denna dag blir lika bra :-)



Idag tänker jag MASSOR på mina föräldrar som firar
30-årig bröllopsdag!!!

Hoppas ni får en underbar dag tillsammans!!
JAG ÄLSKAR ER!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vart köpte du den fina tröjan?=)

Jättesnygg var den iaf!

Kram!

2010-06-07 @ 21:15:24
Postat av: Marie

Sandra: Tack :-)

Den är från Gina Tricot.



// Kram!!

2010-06-07 @ 22:02:47
URL: http://sabos.blogg.se/
Postat av: Cattis

Vilken effektiv dag!



Jag hade en sådan i går, tokstädade hela huset. Fick verkligen massor gjort och dammade och fixade som bara den. Men gud så trött jag blev...glömmer ju att jag är gravid emellanåt...ha ha.



Puss o Kram

2010-06-08 @ 10:12:41
URL: http://johnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0