100624

Midsommarafton imorgon och då är jag leeeedig :-)
Men vi har dagen fullbokad ändå!!
Först blir det traditionellt midsommarfirande hos min farmor och farfar ute på landet, och sen blir det grillkväll hos goda vänner.
Kan inte blir bättre!!
Förra året var vi här hemma med några kompisar.
Det var också jättemysigt, men det är alltid trevligt att bli bortbjudna ;-)

Nu ska jag och Theo straxt åka in till stan.
Theo ska till mormor och morfar och jag ska till jobbet.

Soligt ska det bli med har jag hört...lyckliga Ni som är lediga ;-)


Lucas ville vara med på kort idag, så sööööt!!

Vi hörs!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ni är så sööööta! =)

Mor och son... Älskar er!



Kram kram

2010-06-26 @ 16:27:14
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0