Max.

Kimmen och jag kan nog börja titulera oss fritidspedgoger snart, för idag har det nästan känts som ett mindre fritidshem här hemma.
Som mest hade vi 8 barn som for omkring, härligt när det rör på sig...;-)
Dock blev vi inte jätteledsna när syrran svarade ja när Lucas och Theo frågade om dom fick sova hos henne...;-)

Barnlediga som Kimmen och jag blev hoppade vi in i bilen och åkte in till stan.
Vi åkte runt lite för att avsluta med varsitt vrakmål på Max.
Hade aldrig ätit där förut, så jag blev verkligen överraskad över hur gott det var...:-)



Nää, nu måste jag sova.
Imorgon är det 30-års-fest hos min kusin som gäller, och då måste jag vara pigg och utvilad!!
Outfiten är redan klar, och utgången redan planerad.
Åhh, jag läängtar...:-)

Go´natt...:-)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar. ja visst är det gott. Dessa räkor var sjukt goda, för man köpte de direkt från ett rökeri / fiskhandel. MUMSIGT!!!



kram

2010-07-31 @ 09:56:35
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Bettan

Mäh Marie! Har du aldrig ätit på MAX förrut? Det är ju världens godaste hamburgare :)

Jag som är norrlänning är ju uppvuxen med MAX typ. Alla andra hamburgerrestauranger akn slänga sig i väggen ;)

Kram!

2010-07-31 @ 23:01:35
Postat av: Malin

Ja.. TYVÄRR är det VÄLDIGT gott att äta på MAX... ;0) Provade ni Mozzarella Sticksen?? Åååhh.. Det är en DROG... ;0)

Hoppas att Kimmen är bättre i handen o att ni hade skoj igår kväll!!

KRAM!!

2010-08-01 @ 12:14:16
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar
Postat av: AKA

Vad mycket snygga kläder och skor du har!!!

2011-06-15 @ 22:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0