Party.

Ikväll är det party!!
Syrran, kusin Helen och jag ska besöka Bomulssfabriken en sista gång innan dom slår igen.

Väskan står packad i hallen, jag har inte bestämt än vad jag ska ha på mig...:-/
Nerpackat är även 20 kg smink, hårvårsprodukter och andra livsviktiga saker!!
Allt ska med...;-)
Underbart roligt att göra iordning sig ihop...:-)

Kimmen ska skjutsa in mig till stan OCH hämta mig inatt.
Undra hur det ska gå, med tanke på vädret...:-/

Bara han kör lugnt så ska det gå bra.

Vad gör ni ikväll??



Kram på Er!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas ni får kul!!



Jag skulle också ha gått dit ikväll men avbokade pga att jag varit så trött hela veckan, vill inte riskera att bli ännu tröttare



Kram

2010-02-20 @ 14:53:14
URL: http://shopalot.blogg.se/
Postat av: Hanna

Håll koll på min man;)

PUSS

2010-02-20 @ 16:40:23
Postat av: Marre

Nej vad kul ska du också dit ikväll! Då lär vi synas där :-) kram

2010-02-20 @ 16:51:03
Postat av: Malin

Hoppas ni får det superkul ikväll!!! Önskar jag kunde vara med, men det är lite långt för en kväll...

2010-02-20 @ 16:54:11
URL: http://maler016.blogspot.com
Postat av: Malin

Efter en tredje (!!) o sista vända med snöskottning för dagen så har jag nu ätit middag med min ÄLSKLING o nu laddar jag för Melodifestival!! Chipsen, dippen o feecepläden är REDO!!! ;0)

Hoppas ni får det JÄTTE SKOJ ikväll!!

O be Kimmen att köra JÄTTE försiktigt!!

Kramis!!

2010-02-20 @ 19:38:48
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar
Postat av: Marie

Camilla: Nä, förstår det!! Hoppas du snart kryar på dig igen!!



// Kram



Hanna: Hahaha....det skulle jag gärna göra, men jag såg honom inte...;-)



// Kram, kram!!



Marre: Japp, det gjorde vi också...;-)



// Kram, kram!!



Kusin Malin: Jaa, lite för långt för en kväll...tyvärr!!

Men vi har planerat en annan grej sen, när ni kommer till Norrköping igen...vad sägs om en bowlingkväll med alla som kan och vill. Låter väl kul!!



// Kram, kram!!



Malin: Myskväll i soffan är inte fy skam!!

Vi hade också en jättetrevlig kväll igår, och jag kom hem välbehållen...SKÖNT!!



// Kram, kram!!

2010-02-21 @ 17:51:37
URL: http://sabos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0