Blykeps.

Jaa, som ni alla förstår är jag inte jättepigg idag!!
Haha...det blev sent igår.
Kl 04:30 kom jag i säng, vet inte när jag var uppe så länge senast...:-/

Seg är som sagt bara förnamnet, men det var det värt...hundra gånger om!!
Det var länge sen jag hade så roligt ute som jag hade igår.
Det var så skön stämmning.

Anna och jag stod på dansgolvet och dansade, när killen brevid oss helt plötsligt tog en mikrofon och började sjunga...!
Haha..Anna och jag bara tittade på varandra.
Han var riktigt duktig, hade aldrig hört honom förut!!

Den här låten började han med.

Riktigt bra, eller hur...:-)

Jag väntar med spänning på bilder från gårdagen nu.

Anna tog några kort hemma hos sig, innan vi for iväg till förfesten. Och Helen, eller vi alla förresten, gjorde vad vi kunde för att få till några kort...undra hur dom blev...;-)

Ha en fortsatt trevlig dag, på återseende!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, han var RIKTIGT bra!

Hur på hur många foton man fastnade på igår bredvid honom. Hahaha...

Tack för igår! SÅÅÅÅÅ jävla roligt!

Puss

2010-02-21 @ 16:18:05
URL: http://www.robinnathalie.blogpot.com
Postat av: Marie

Anna: Haha...jag vill inte tänka på alla foton...;-)

Nää, skoja bara...vi fastnade säkert inte på ett enda....;-/



Tack själv för igår, BÄSTA syster!!



// Puss!!

2010-02-21 @ 17:46:30
URL: http://sabos.blogg.se/
Postat av: johanna

:)

Kul med lite partaj :)

Så länge man hade kul kvällen innan kan man lättare pina sig igenom dagen efter hihi



2010-02-21 @ 20:49:25
URL: http://jojeslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0