August.

Åhh, jag har varit utan INTERNET sen jag skrev senaste inlägget.
Shit va jag är beroende av min dator, min blogg, mitt internet.
Har verkligen haft abstinens...sunt...?...njaaa.....:-/

Hur som helst, nu är jag tillbaka...:-)

Igår var jag och Cattis hemma hos Hanna och hälsade på senaste tillskottet August!!



Alltså, hur söt får man va...?!
Kolla plutmunnen, kolla håret....så himla mysig liten kille!!
Det där gjorde ni bra, Hanna...:-)

Tiden sprang iväg som vanligt, vi hann väl prata om hälften av det vi ville prata om...typiskt...;-)
Nästa gång är det jag som bjuder hem tjejerna hit, och det ska absolut inte dröja för länge tills dess!!
Jag lovar...;-)


Kommentarer
Postat av: Hanna

<3 <3 <3

August tackar sååå mycket för sina fina jamasar!

Nej, de får verkligen inte dröja för länge, men känn ingen press;)

Puss och Kram

2010-02-18 @ 22:11:24
Postat av: Anna

H E R R E G U D så sööööt!

Kan inte jag få bjuda in mig själv nästa gång ni ska ses? :-)

Ni verkar ha så trevligt!

Kram

2010-02-19 @ 08:25:48
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com
Postat av: Cattis

Åh så söt, jag lånar det kortet, hoppas det är ok :-) Har fortfarande inte hittat min mobilsladd...



Har glott här inne typ 10 gånger i dag...har anat att något var på tok. Tur att det bara var ditt internet.



Puss o Kram

2010-02-19 @ 09:05:04
URL: http://johnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0