Som vi ville.

Yes, det blev som Kimmen och jag ville....Minnah och Jay i finalen!!
Jag har alltid gillat Minnah och Kimmen är såld på Jay.
Jag tycker båda är tokvärdiga vinnare, så det blir spännande att se vem som kammar hem vinsten.
Vem tror Ni??

Nåväl, nu är det dags för lite frukost,
Killarnas kusin Tobba ska vara barnvakt åt Lucas och Theo idag medans Kimmen och jag jobbar,
Åh, jag är lite nervös...
Tobba är guld med barnen, så honom tvivlar jag inte på.
Det är mer mina grabbar som kan vara mer än livliga ibland.
Men dom har lovat att vara snälla mot deras kusin, så det ska nog gå bra!!



Hahaha...Kimmen ringde och berättade en sån sjuuuuk grej som hände med bilen när han åkte till jobbet!!
Ni måste nästan tro att jag hittar på, men det är verkligen katastrof med våra bilar för tillfället....eller min bil har hållt sig bra nu ett tag, men den andra, som var tvärdöd i några dagar, har fått livet tillbaka...minst sagt!!
När Kimmen åkte på E4:an till jobbet imorse fick gaspedalen fnatt och åkte ner i botten.
Plattan i mattan bara....full gas HELA vägen till jobbet!!
Shit, shit...jag hade aldrig rett ut det så som Kimmen gjorde.
När han kommit upp i en viss hastighet fick han stänga av bilen i farten så den slutade gasa, sen när han kommit ner i fart, typ runt 30, fick han starta bilen igen och så fick han hålla på....
När han väl svängde in på jobbets parkering åkte pendalen upp till normalläge igen....alltså, är det nån som driver med oss...;-/


Kommentarer
Postat av: Cattis

Men guuud, Hej mini-Marie och mini-Kimmen. Shiiiit vad lika barnen är er. Fin frilla på Theo, I like :-)



Eran bil verkar livsfarlig, tur att han redde ut situationen!



Puss o Kram

2010-12-04 @ 09:37:23
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: cajas

klart att grabbarna o kussen kommer ha en bra dag utan mamma o pappa ;)



Men fyyyy va vidrigt me bilen!!! som en film ju ;)

kram o ha en bra jobb dag ;) själv ska jag packa packa och åter packa!! vi flyttar om en v :)

kram cajsa

2010-12-04 @ 10:08:04
Postat av: Malin

Låter som om killarna kommer få en KANON dag!!! ;0)

O bilen då... Jag säger bara SUCK!! Varför ska det krångla så dant med bilar heeeeela tiden??? :0/ Jag vet PRECIS hur det är!!

Men jag fick mig allt ett gott skratt när jag läste om hur Kimmen hade gjort!! ;0) Hahahaha!! JAG hade heller inte rett ut det!! Kankse dax att lämna i den på verkstad o kolla upp åbäket?? Hehehehe!! :0)

Hoppas du får en bra dag på jobbet i julruschen!!! ;0)

KRAM!!

2010-12-04 @ 10:54:31
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0