Mitt År 2010.

Här kommer en liten årskrönika.
En sammanfattning av mitt år 2010...

Januari:
Jag tröttnade på mitt mörka hår och gjorde ljusa slingor...


Februari:
Jag bytte från blogspot.com till blogg.se och blev helnöjd...


Mars:
Årets första tygskor inhandlades...


Jag var på "Queen"-konsert i Louis De Geer-hallen med mina nära och kära...


April:
Kimmen och jag firade 8 år tillsammans...


Vi hade myspysseldagar hemma...


Maj:
Kimmen, Lucas, Theo, mamma och jag var i Turkiet.
Underbara, underbara semester...


Jag började göra lite vårfint i fönstren hemma...


"Ingelsta Shopping"-gallerian hade fest för alla anställda.
Jag och mina arbetskamrater var självklart där...


Juni:
En och annan lunch serverades ute på altanen...



"Dagens outfit" var ett stående inlägg som vanligt...


Lucas hade sin första skolavslutning...


Anna, Gianni, Kimmen och jag var på 80-tals-fest...


Juli:
En hel del smycken inhandlades...


Altanen på framsidan fick ett lyft...


Familjen åkte på en dagsutflykt till Grönalund...


Jag och Anna var på "landet-fest" hos våran vän Mari...


Augusti:
Jag bakade...


Vi åkte på husvagnssemester till Västervik...



Det blev några "Dagens"...


September:
Semestern slut, dags att börja jobba...


Jag fick min älskade iPhone...


Dagens outfit...


Anna och jag började planera våran 30-års-fest...


Oktober:
Theo fyllde 5 år...


Det lagades en del mat...


Lucas och jag gjorde höstfint på altanen...


November:
Jag började göra lite smycken igen...


Jag julpyntade hemma...


Anna och jag fyllde 30 år...


December:
En och annan jultallrik slank ner...


Jag köpte min nya fina kamera...


Lucas fyllde 7 år...


Julafton och många fina klappar...


Jag fick fina nyårsnaglar...


Tusen tack till alla Er som varit med mig här på bloggen detta år!!
Jag får så mycket energi och gläjde av det Ni skriver till mig, TACK!!

Till Er alla
Från Oss alla
ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, vad roligt att läsa om ditt 2010.

Du är så duktig som tar dig tid med en sånhär årskrönika. Tummen upp!

Puss

2011-01-01 @ 12:32:24
URL: http://pysselannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0