Lucas 7 år!!

Idag är ingen vanlig dag, för det är Lucas födelsedag
HURRA, HURRA, HURRA!!!!

Här hemma styrs det för fullt just nu.
Jag har bakat bullar, städat, tänt ljus och förberett.
Jag borde skotta också innan gästerna kommer, om dom nu ska lyckas ta sig fram...:-/
Herregud va snö det har kommit idag!!
Även fast det är fullt med snö ute, och 5 dagar kvar till julafton så försöker jag att inte ha så mycket "juliga" grejer på Lucas födelsedag, jag vill att han verkligen ska känna att det är hans födelsedag och inte en förtidig julafton, om ni förstår hur jag menar!!
Inget saffran på fikabordet idag alltså med andra ord!!
Och det är ju strängt förbjudet (från min sida alltså) att slå in hans presenter i julklappspapper!!
Nej, vanligt presentpapper ska det vara, så som alla andra får på sina födelsedagar.
Jag kanske är larvig som tänker så, men jag vill att han ska känna att det är HANS dag!!

Min fina kille, min Lucas!!
Grattis älskade pojke på din 7-års-dag!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis till Lucas.

Jag tycker det är bra att du gör så. Jag fyller ju också sent på året och jag tyckte det var bra att man höll i sär födelsedag och jul när man fyller så tätt inpå.

Hoppas han är nöjd med sin dag.

kram

2010-12-19 @ 18:09:16
URL: http://sandrasblogg.se
Postat av: Malin

Min syster fyller oxå år idag!! O när vi var små (o även nu) så fanns det INGET juligt hemma hos oss förutom Adventsljusstakar i fönstren förrens EFTER hennes födelsedag!! O att paketen INTE ska vara inslagna i nåt annat än PRESENT PAPPER är väl en självklarhet!!?? Syrran kan bli less än idag om hon får julpapper på sina presenter!! O då fyller hon 28 i år!!! ;0)

STOR GRATTIS KRAM från mig till den stora killen Lucas!!

2010-12-19 @ 18:09:41
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar
Postat av: cicci

Tycker du gör helt rätt. Det ska vara hans dag och då ska det inte vara juligt. Har han blivit så stor ska inte säga något min lucas är ju också nästa år 7 år. Det går fort. Hoppas ni hade en bra dag och att gästerna kom fram ibland all snö.

Kram cicci

2010-12-19 @ 20:20:22
URL: http://ciccimedfamilj.blogspot.com
Postat av: Jenny

Grattis i efterskott Lucas.

Kram Jenny,Robban,Vilma och Filip

2010-12-20 @ 08:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0