Ledig dag.

Dagen började med en skön sovmorgon, ljuvligt!!
Jag är så trött, så trött nu för tiden så det är en plåga att gå upp på mornarna.
Jag fattar inte, jag brukar aldrig ha problem att höra klockan, och gå upp när det är dags, men nu är det kört på den fronten.
Jättejobbigt, och jag hoppas min "tröttperiod" går över snart...:-/

Gårddagen gick i ett.
Jobb, hämtning av liten systerdotter, middagsmys hos syster och hårfix!!
Nu är utväxten som bortblåst och jag är blond...B L O N D ! ! !
Ni ska givetvis få se, men inte nu...måste fixa mig lite först...hihi...;-)
För visst är det ok att gå omkring i pyamas till lunchtid när man är ledig...!!




Just det, ja!!
Jag skrev ju igår att Anna och jag skulle pyssla en sak tillsammans.
Som vanligt var tiden knapp, så det hanns inte med.
Istället fick jag en färdig sådan av min syster, så jag skulle slippa att gå tomhänt hem....hihi...min älskade syster, så omtänksam!!
Den här fick jag av henne...

En fint dekorerad tändsticksask.
Den ligger nu på mitt vardagsrumsbord, nära till hands när jag ska tända alla mina fina juleljus...:-)

På fredag kommer en liten utlottning här på bloggen...håll utkik...;-)

Kommentarer
Postat av: Cattis

Så himla söt!



Kram

2010-12-08 @ 12:38:51
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0