Julklappsinslagning.

Ikväll, när jag kom hem från jobbet, satte jag mig direkt och började slå in julklappar.
Jag älskar att sitta och klippa, tejpa och snöra.
Skriva alla etiketter och lägga allt i ordning.
Kimmen och jag har handlat klappar lite då och då, så man har nästan glömt bort vad som finns i påsarna där nere i källaren....;-/
Nu har jag ett hum om vad vi har, och vi kan konstatera att vi är klara till barnen iallafall...;-)

Nu ska jag värma på lite mer glögg och slå mig ner brevid Kimmen i soffan...:-)

Sov gott mina vänner!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad mysigt. Jag älskart också. Så ska man bara hitta ett bra ställe att gömma dom, där inte alla går o snokar:D Kram på dej.

2010-12-10 @ 07:39:09
URL: http://styrostall.blogspot.com
Postat av: Sandra

Åh, håller med dig. Det är super mysigt att sitta och slå in julklappar =)



kram

2010-12-10 @ 07:41:37
URL: http://sandrasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0