Jag ser det snöar....

...jag ser det snöar, det var väl roligt HURRA!!
(Ja, jag vet...texten är egentligen "Nej, se det snöar, nej se det snöar..." men jag tycker det låter bättre såhär...;-)

Riktigt så käck är jag väl inte över att det kommer mera snö egentligen, jag tyckte det räckte med det som redan fanns.
Jag hoppas innerligt att det inte blir som förra lördag/söndag, för då får jag problem att ta mig hem ikväll...:-/

Dagen idag består alltså av jobb.
Skulle egentligen varit ledig, men vi har bytt lite så nu blev det såhär.



Ett litet shoppingtips kan jag dela med mig av förresten...
Lindex lämnar 50% rabatt på alla blusar, skjortor och stickat på dam fram tills på söndag.
Max 3 plagg/kund.
Det är inte illa tycker jag, jag ska absolut gå och titta där på lunchen...:-)

Kram!!

Kommentarer
Postat av: cajsa

HEJ MARIE!!!!

Sitter just nu o gråter...... glädjetårar:)

TACK SNÄLLA RARA SÖTA!!!!!!

ja dessa månader har inte varit roliga har gått igenom 2 operationer.... men i onsdags när jag var hos doktorn fick jag svaret på andra operationen då dem tagit bort alla lymfköttlar i högraljumsken!! att dem fått bort allt :) så nu ska jag börja leva igen :)

100000000 tack o många många kramar :) cajsa din trogna bloggläserska ;)

2010-12-03 @ 14:43:11
Postat av: Marie

Åhh Cajsa, det var så lite så!!

Va glad jag blir när jag läser att du mår bättre...:-)

Har tänkt på dig massor!!



Ha det bäst, det är du värd!!



// Stor kram tillbaka...:-)

2010-12-03 @ 21:44:02
URL: http://sabos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0