Idol-finaaaal!!

Yes, idag är finalen!!
Som jag har längtat...:-)

Anna och jag har bestämt sen länge att vi ska se den ihop, och valet blev här hemma.
Hon och barnen kommer ikväll och då börjar vi med middagen, som dagen till ära blir tacos.
Sen dukas snacksen fram i de finaste av mina skålar, läsken dricks i dom finaste glasen och stämningen kommer vara laddad...
Det är SÅÅ spännande...:-)
Förresten, vad tror vi om Jay och Minnah som ett kärlekspar...?!
Är det på riktigt eller är det "ett spel för gallerian"....
Hmmm, gulligt skulle det vara iallafall..(om man tänker bort Jays fru förstås...)


Ska Ni se "Idol" ikväll??

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag missar Idol ikväll och det känns inte bra!!!

Jag ska inte kolla tidningar eller tv och föröska hoppas ingen skvallrar, så ska jag se på det inatt eller imorgon bitti =)

2010-12-10 @ 11:32:16
URL: http://sandrasblogg.se
Postat av: Malin

Näää.. Här blir inget Idol... Tittar ALDRIG på det... Tycker att det är ett spektakel... Men MELODIFESTIVALEN däremot!!! Hahahaha!!! ;0)

Hoppas ni får en härlig o mysig kväll!!!

KRAMAR!!

2010-12-10 @ 18:25:26
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0