i.d. BareMinerals Matte Foundation

Gick in på Kicks idag, och hittade något jag inte visste fanns!!
i.d. Bare Minerals har kommit med en ny serie,  "Matte Foundation"...

"BareMinerals-nyheten vi alla väntat på, Matte SPF 15 Foundation!
Har en banbrytande formula som förminskar porer, ökar cellförnyelsen, skyddar mot yttre påfrestningar och ger en klar hud.
Lanseras i en ny, snygg förpackning med ”Click- Lock- Go ™ -dosering”.
Fri från parabener, sulfater och syntetiska doft och färgämnen.
Passar alla hudtyper men är idealisk för en normal till fet/blandhy."

Detta ska testas, och det är snarast!!
Måste bara vänta tills jag får hem min lilla beställning...:-)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: hihi, ja det ska verkligen bli helt underbart att åka iväg en stund. Är riktigt trött på snö och kyla nu faktiskt...



Jätte kul att se dig med, Hoppas du hade en bra dag på jobbet.



Vad ska ni göra på nyår då?

kram

2010-12-30 @ 07:58:53
URL: http://sandrasblogg.se
Postat av: Fia

www.feeluniqe.com kan du beställa frakrfritt och 2/3 så billigt som här hemma. Gott Nytt År gumman

2010-12-30 @ 11:38:21
Postat av: Cattis

Varifrån beställer du detta smink?



Kram

2010-12-30 @ 12:35:14
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Marie

Sandra: Vi ska vara hos min syster och hennes familj. Mamma, pappa och en kompis till oss kommer dit också, så det blir en lugn och sansad tillställning...:-)



// kram, kram!!



Fia: TACK!! Där ska jag gå in och titta!!



// Kram, kram!!



Cattis: Genom en kompis som säljer i.d-smink. Men nu ser jag ju in länken ovan att jag kanske kan beställa själv...:-)



// kram, kram!!

2010-12-31 @ 07:05:34
URL: http://sabos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0