Dagen som varit...

...blev precis så mysig som jag hoppats på!!
Min älskade familj, mammas goda julmat och fina klappar!!


Senare på kvällen gick Anna och jag hem till våran kusin Helen som bor en bit bort.
Älskade Ida kom dit också.
Jag gjorde brudarna sällskap en liten stund innan det var dags för mig att packa in pojkarna i bilen och åka hem, medans dom fortsatte vidare ut i partynatten!!

Jag borde lägga mig nu, ska upp skapligt imorgon.
Vi ska åka ut till min farmor och farfar och hälsa på, eftersom vi inte var där på julafton.

Sov gott fina Ni!!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Mysigt :-)

Både lite familjejul och fest på samma kväll!



Puss o Kram

2010-12-26 @ 11:39:56
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Anna

Ååååhhh vilka underbara bilder! Nu kan jag också ta sådana... Hihihi... =)



Tack för en supermysig dag!

Puss

2010-12-27 @ 21:55:53
URL: http://pysselannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0