Söndag.

Och snart är den här arbetshelgen över.

Det var full rulle igår på jobbet, jag var helt slut när jag kom hem!!
Jag somnade tidigt...f**n, Kimmen och jag som hade planerat in en filmkväll...:-/
Jaja...så kan det vara.
Är man helt slut, så är man...;-!

Förresten, jag såg en jättefin väska igår på Lindex...

Lindex Shop Online - Väska

Den har en helt annan färg i verkligheten, nästan lite cognacsfärgad om jag inte minns fel.
Jag tyckte om modellen, och så gillade jag färgen.
Går nog tillbaka och köper den idag!

Trevlig söndag!!


Kommentarer
Postat av: Fia

Hur mycket kostade den? Jag köpte en nästan likadan i Ullared för 99 kr.

2010-08-29 @ 11:17:36
Postat av: Camilla

Fin!



Ha en jätte bra söndag

2010-08-29 @ 11:44:25
URL: http://shopalot.blogg.seg.se
Postat av: Anna

Du och dina väskor... =) KÖP! (fast det har du nog redan gjort...)

Kram

2010-09-02 @ 22:49:53
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0