Pizza.

Idag efter badet gick vi till en av restaurangerna och käkade pizza. Kändes som ett mysigt avslut innan det var dags för mamma och Robin att packa och åka hem. Vi har haft det jättemysigt dom här dagarna, så det var fler än Robin som tyckte det var tråkigt när dom åkte...:-( Efter maten gick jag tillbaka till husvagnen och sov en timme...mycket skönt!! Killarna var kvar borta vid fotbollsplanen och lirade boll!! När jag piggnat till åkte vi in till "city" och handlade mat. Påväg tillbaka hittade vi en outlet-butik med märkes-heminredning. Dom körde halva REA-priset nu, så allt var hur billigt som helst. Jag köpte en och annan grej...jag ska visa er sen...;-) Förmodligen åker vi hem imorgon...:-( Karln i huset/vagnen tycker att det är dags nu!! Han är rastlös och vill hem och styra med huset, vad det nu är för något han har på gång. Själv vill jag gärna stanna tiden ut, även om jag också har några projekt jag vill ta tag i hemma. Theo håller med pappa om att det är på tiden att åka hem, och Lucas håller med mig, fast han vill aldrig åka hem igen...kul att han trivs så bra...!! Vi får se hur det blir, det lutar nog åt hemgång!! Nu är det dags att bädda ordning för barnen...sen blir det att se en film!!! Vi hörs imorgon!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag håller med dig!! Stanna så länge ni bara kan!!! Huset står kvar om ett par dagar!! ;0)

Sen kan jag förstå de andra två oxå... Men det är bäst att passa på när tillfälle ges ju!! ;0)

Hoppas att ni ahft det KALAS bra!!!

Kram!!!

// Malin

2010-08-12 @ 17:30:13
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0