Nervös.

Usch, jag känner mig nervös...:-/
Jag ska till läkaren och kolla handleden och till tandläkaren för undersökning.

Handleden känns visserligen bara skönt att få kolla, för nu har jag ont, riktigt ont!!
Vaknar varje morgon av att hela armen domnar och handen värker...inte roligt.
Det är ju inte lilla knölen direkt...


Och tandläkaren är jag nervös för att dom ska hitta hål, och att det ska kosta massor med pengar...!!
Hjälp, låt mig få slippa det...:-/



Ni kan väl hålla en tumme för mig idag.
Tack!!


Kommentarer
Postat av: Jenny F

Hallå!!



Men du Marie, jag har ett svagt minne av att du haft problem med den där knölen länge nu. Dax att sjukvården tar hand om dig/den va? Hoppas det finns nått de kan göra för dig!



Och tandläkaren håller jag tummar och tår för att det blir billigt ;-)



Må gott



Kram kram

2010-08-31 @ 12:45:48
URL: http://forell.nu
Postat av: Emelie

En kompis till mig har "samma" typ av knöl, tydligen kallas den bära barn-knölen? Man kan få så när man burit omkring på barn.. skumt!! Men det vad var de sagt till henne... Hoppas de kan hjälpa dig, ont ska du inte behöva ha!!

Lycka till



Kram Emelie

2010-08-31 @ 14:31:23
Postat av: Cattis

Hej sötis



Hur har det gått för dig i dag ?

Hoppas på bra resultat av båda besöken.



Kram Kram

2010-08-31 @ 19:35:59
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Anna

Lilla vän... Att de inte bara kan ta bort den där knölen. Du harju faktiskt ont av den.

Älskar dig!

Puss

2010-09-02 @ 22:47:56
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0