Mitt lilla hjärta.

Åhh, imorse blev det ingen rolig lämning för Theo.
Han blev så ledsen, så ledsen att han var helt otröstlig...:-(

Han har blivit väldigt "mammig" senaste tiden, och vill ogärna att jag lämnar honom någonstans, som t ex på kalas etc.
Min tuffa lilla kille, som har attityd i vanliga fall blir helt ifrån sig bara av tanken att jag ska gå.

Imorse slutade det med att jag fick gå ifrån honom, fast han grät, skek och var hysterisk.
Det kändes i hjärtat vill jag lova...:-(
Jag ringde till förskolan efter 20 minuter, och då hade han lugnat ner sig...som tur var!!


När jag kom och hämtade honom på eftermiddagen sprang han fram till mig, hoppade upp i famnen och sa:
-"Åh mamma, jag älskar dig!!"

Theo mitt lilla hjärta, jag kommer alltid finns där för dig, även fast jag måste jobba ibland...;-)


Kommentarer
Postat av: Cattis

Neeej, vad jobbigt.

Det blir ju liksom värre ju äldre de blir, för en själv, tycker jag. Nu är de ju ledsna på riktigt, om du förstår hur jag menar.



Skönt att det gick över, hoppas det går bättre i morgon.

Vi ska lämna John på dagis ett par timmar i morgon, han har inte varit där på 7 veckor, får se hur det går :-/



Puss o Kram

2010-08-24 @ 21:37:36
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Sandra

Åhh fy. sånt där är ju hjärtskärande!!!! FY, man mår ju så dåligt när det blir så.

hoppas det gick bättre idag.

kram

2010-08-25 @ 09:29:58
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men hjärtat då! Så jobbigt att behöva gå då, tur att det gick över!

Hoppas det blir bättre imorron! Kramis

2010-08-25 @ 12:29:38
Postat av: Marie

Cattis: Imorse gick det jättebra, det var Kimmen som lämnade...:-)

Hoppas det gick bra för er med John.

// Puss & Kram!!



Sandra: Jaa, usch och fyy va jobbigt det är att lämna dom ledsna...:-( Men idag gick det bättre...peppar, peppar!!

// Kram!!



Hanna: Jaa,idag gick det bättre...:-) Skönt!!

// Kram, kram!!

2010-08-25 @ 22:07:21
URL: http://sabos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0