Måndag.

Måndagmorgon, och jaa...lite grus i ögonen finns det nog allt...;-/
Kimmen var som ett vrak imorse när han kom hem. Börja med ett 12-timmars-nattpass efter semestern kanske inte är drömmen direkt!!
Nu sussar han gott iallafall, och lär väl göra ett bra tag till.

Jag ska strax ta med mig stora gossen till skolan och möta halva klassen och NYA läraren.
Det ska bli kul tycker jag, att få se vem hon är.

Efter uppropet tar jag och barnen färjan över till Vikbolandet och hem till min farmor och farfar.
Detta är enda dagen Lucas slutar "tidigt" den här veckan, så det gäller att ta vara på tillfällena som ges.


Ha en bra måndag alla underbara!!


Kommentarer
Postat av: Cattis

Mysigt med skolstart!

Hoppas han får en bra dag och att ni får det mysigt på landet.



Puss o Kram

2010-08-23 @ 09:37:16
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0