Fika.

Fullt ös igår, jag uppnådde nästan alla mina mål...;-)

* Sovrummet är färdigmålat och klart - blev sådär...;-/
* Husvagnen är städad och fixad - blev kanon...:-D
* Halva klädberget är inplockat - känns bra...;-)
* Bullarna är inte bakade - gör inget...tar det en annan dag...
* Dammsuga huset  - ska göras exakt efter detta inlägg...:-)

Idag kommer min vän Stina och hennes godingar Hampus och Hanna hit på en fika.
Dom har aldrig varit här.
Vi har pratat om att dom ska komma hit ända sen vi flyttade, så nu var det verkligen dags!!
Jag tänkte bjuda på kladdkaka med grädde och mandariner.
Enkelt och gott...perfekt!!
Visar receptet sen, för den som är intresserad.

Just det, har köpt ett till Isadora "Graffiti Nails".
Ska måla det sen...tror det kan bli ganska coolt även på händerna...:-)
Resultatet får Ni se ikväll!!

Ha en fin dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0