Besök.

Nu har vårat besök kommit!! Mamma och Robin har hyrt ett rum på vandrarhemmet i två nätter, så nu ska det busas...;-) Vi mötte upp dom inne i "city", och passade samtidigt på att handla resterande grejer till middagen ikväll...!! Vet ni...jag älskar husvagnslivet!! Trodde aldrig jag skulle känna mig så bekväm som jag gör...härligt!! Jag har redan börjat bearbeta Kimmen inför ett framtida köp, vi får se hur fet den chansen är...;-/ Nu ska jag gå bort och se om mamma och Robin har installerat sig i rummet!! På återseende...:-)

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är ju helt UNDERBART med husvagnsliv!! Saknar det MASSOR sen barndomen!! ;0)

2010-08-09 @ 17:52:01
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar
Postat av: Camilla

Min sambo försöker bearbeta mig till att köpa husvagn till nästa år, men han har ingen större framgång

2010-08-09 @ 18:35:54
URL: http://shopalot.blogg.se/
Postat av: cajsa

ohh va härligt det låter Marie :)

ha en fortsatt trevlig o undrbar vecka

kram kram

2010-08-09 @ 19:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0