Påskpyntat.

WoW, vilken dag!!

Dagen började visserligen med spränghuvudvärk, men efter en värktablett och lite frukost var jag snart igång :-)

Först var det morgonmöte på jobbet, sen var det nagelfix hos Eglina, sen var det storhandling på Willys, sen var det dagishämtning, sen var det storstädning, sen var det påskpyntning, sen var det matlagning, sen var det middagsgäster, sen var det hämtning av barn hos kompis, sen var det.....jaa behöver jag fortsätta...;-/

Jag kan säga som så, jag är trött nu, och jag längtar till min sovmorgon imorgon!!

Något jag mer längtar till är den härliga påskpromenaden som är i Vrinneviskogen imorgon.
Jag hoppas vädret är lika strålande som det var förra året, då ska jag njuuuta :-)


Mina favvopojkar Robin, Theo och Lucas på påskpromenaden förra året.



GLAD PÅSK MINA HÄRLIGA VÄNNER!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, vad mysigt du har gjort hemma! Vilket fint pynt!



Jag längtar också till imorgon!

Puss på're!

2010-04-01 @ 23:26:34
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com
Postat av: Stina

Tack detsamma gumman!! Ni ser ut att ha en super mysig påsk =)

2010-04-04 @ 19:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0