Nyttigt.

Det lite "annorlunda" som jag skrev om tidigare idag handlade om att vi hade en ny tjej i butiken idag.
Sarah hette hon, och kommer från Marieberg där hon är butikschef.
Våran butikschef var i hennes butik, så dom bytte för en dag kan man säga.

Riktigt nyttigt att det kommer en "utifrån" och ser butiken med andra ögon.
Hon tyckte vi gjorde ett bra jobb, lite justeringar här och där självklart, men i det stora hela tyckte hon nog om det hon såg...:-)

Sånt är så himla kul att höra, och ger så mycket energi!!


Nu är jag trött, så trött!!
Eller, det är väl inte den enda anledningen till att jag väljer att lägga mig såhär "tidigt".
Nej, jag lääängtar till min underbara bok jag läser just nu!!
Den kan jag verkligen rekomendera att läsa!!

Jag läste förresten i NT att Mia Törnblom ska komma hit till Norrköping och föreläsa om självkänsla.
Jag vill så gärna gå på det!!
Jag kan inte få nog av att höra/läsa om denna kvinna!!

Jag tänker mycket själv på självkänsla och självförtroende både när det gäller mig själv och andra.
Vissa kan man så tydligt peka på dålig självkänsla, eller dåligt självförtroende, eller både och.
En del har bra självförtroende, men dålig självkänsla, en del har både självkänsla och självförtroende, och en del inget alls.
Det finns alla möjliga blandningar!!

Jag tycker Mia förklara allt det där på ett så bra sätt.
Vissa grejer känner man igen sig i, vissa inte.
Man blir verkligen peppad att se sig själv på ett positivt sätt!!
Mycket nyttigt att läsa för dom alldra flesta tror jag faktiskt.



Nu ska jag pussa Kimmen "hej då" innan han far iväg till jobbet!!
Puss, kram och gonatt :-)

Avslutar förresten med ett av mina favoritordspråk...

"Den som mår bra i sig själv, talar oftast gott om andra"


Kommentarer
Postat av: Anna

Så rätt så rätt... Du och dina ordspråk. :-)

Ja, jag såg med att hon skulle komma.

Skulle också vilja se henne.



Puss

2010-04-07 @ 08:20:35
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com
Postat av: Sandra

Svar: jaa, jag ska nog komma in någon dag och prova dom =)

Är riktigt sugen på dom!



Hoppas du får en bra dag.

kram

2010-04-07 @ 08:24:42
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Stämmer mycket bra!

Du är både en klok och snygg kvinna ju ;)

2010-04-07 @ 11:31:56
Postat av: Cattis

Nu gjorde du mig nyfiken. Jag vet vem hon är men har aldrig läst något av henne. Får ändra på det tror jag minsann ;-)



Puss o Kram

2010-04-07 @ 16:06:55
URL: http://johnsmamma.blogspot.com
Postat av: Marie

Anna: Ska vi kolla om det finns biljetter kvar...?!

Jag vill VERKLIGEN gå!!



// Puss!!



Sandra: Välkommen...:-)

Du kommer gilla dom, jag lovar!!



// Kram!!



Cecilia: Jag tackar och bockar för dom vänliga orden!!



Cattis: Läääääs för sjutton!! Jag är så sääker på att du kommer gilla henne...garanterat!!



// Puss och kram!!

2010-04-07 @ 21:42:03
URL: http://sabos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0