Nagellacket.

Så här fint blev det med mitt nya lack...


Jag älskar färgen!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kanonsnyggt! Du lyckades bättre än vad jag gjorde kan jag säga.

Det torkade aldrig. Det blev märken i naglara h e l a tiden. Har man inte låtit det första lagret torka ordentligt då?

Innan jag började måla så kollade jag att jag hade nagelborttagningsmedel hemma ifall det inte skulle bli bra och det hade jag... jag såg flaskan. Men jag glömde att titta hur mycket det fanns. :-/ Det var bara en liiiiten skvätt kvar...

Så, det blev tvål, vatten och gnugga till tusen. Du kan ju tänka mig hur naglarna ser ut idag.... Plus att naglackat har trängt in i alla sprickor jag har under naglarna. Snyggt Anna! Snyggt! N O T...

Tur att jag ska Eglina snart. =)

Kram kram

2010-04-26 @ 22:26:15
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0