Fikat.

Nu är jag precis hemkommen från en trevlig tjejkväll i Lindö :-)
Det bjöds på Fajitas, fika och mycket snack...underbart!!

Idag har jag även hunnit med en sväng till naprapaten.
Han masserade och knäckte, och det känns faktiskt bra i nacken och axlarna nu.
Men för att det ska fortsätta vara bra måste jag börja TRÄNA!!
Åhh, jag förstår inte att det ska vara så jäkla svårt att börja med det!!

Ingen skulle bli gladare än jag över att tajta till kroppen lite här och där, så vad väntar jag på...?!

Jag ska ta tag i träningen snart...hoppas jag...:-/



Nää, dags att sova!!
Imorgon är det jobb igen...:-)

Sov gott!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Enda anledningen för att jag tränar är nästan att jag annars bara får problem med mina axlar, jag sitter för still på dagarna

2010-04-16 @ 06:52:25
URL: http://shopalot.blogg.se/
Postat av: Cattis

Har du några stavar hemma kan du ju ta fram dem nu :-)

Då ökar du ju blodcirkulationen i axlar och ja, hela kroppen kommer igång bättre om du går med sådana.

Om du inte vill gymma förstås.



Kram

2010-04-16 @ 08:57:43
URL: http://johnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0