Ännu mera mat...!!

Denna påsk har varit helt otrolig när det gäller att äta.
Känns som jag inte har gjort annat än att svulla mat och godis sen i torsdags!!

Det kommer blir en jobbig kamp mot sötsuget nu fram tills vi åker till Turkiet och stranden...;-/

Men strunt samma, jag avskyr att prata vikt!!

I vilket fall så har vi varit hos mina svärföräldrar idag!!
Jag slutatde jobbet kl 15, så jag blev lite senare än alla andra.

Jag hämtade upp Lucas hos mamma och pappa, och då var även Nathalie där.
Hon skulle absolut följa med sin moster till Netta och Arnold, så hon följde med hon också!!
Hihihi...är man poppis så är man...;-)


Nathalie och Theo myser i soffan med varsitt påskägg.


Lucas fikar med god tårta som farmor bjöd på.


Bästa, bästa svärmor hade fixat underbart god mat.
Hela köksbänken var i vanlig ordning full med olika maträtter...!!




Theo, Nathalie och Lucas passade på att vara ute i det fina vädret.


Kimmen satt och laddade inför kvällen.
Denna goding finner ni nämligen på Otten ikväll!!
Party för hans del med andra ord...;-)

Puss!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, vilken härlig dag!

Nathalie ä l s k a r att vara med sin moster. :-)

Men det är ju inget konstigt..... Du är ju så go!



Puss

2010-04-04 @ 22:14:41
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0